kenderaan / kereta LELONG - polis , JPJ , kastam atau kereta apa ?

Kenderaan / kereta LELONG - polis , JPJ , kastam atau kereta apa ?
pertanyaan yang biasa diterima dari pembaca blog ini, walaupun ada jualan LELONG dari pelbagai agensi kerajaan termasuk polis, JPJ dan kastam tetapi kekerapan jualan LELONG dari agensi kerajaan agak kurang. Biasanya kenderaan yang dirampas, barang kes atau apa-apa sebab yang lain yang menyebabkan kenderaan berkenaan dirampas dan dijual LELONG. 
Tujuan blog ini adalah menyediakan perkhidmatan perniagaan, GUIDE / bimbingan / panduan pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG. Dimana pembeli dibawa sekali ketempat jualan LELONG. Jualan kenderaan LELONG yang dibuat oleh tempat jualan LELONG, kenderaan yang ditarik oleh pihak bank dan pelbagai kenderaan lain. Jualan LELONG pada setiap sabtu/ahad, pembeli dibawa ditempat yang terbesar jualan kenderaan LELONG melalui jalan PJ Old Town dan di jalan Cheras Kuala Lumpur.
Jika serius nak beli kenderaan / kereta LELONG, baca keterangan lanjut di blog LELONGLINE dan keseluruhan blog EXCEL GUIDE, hubungi / CALL 013 255 2000 bagi tujuan pendaftaran/buat bayaran fees GUIDE RM 2K.