EXCEL GUIDE - Perkhidmatan bimbingan perniagaan - GUIDE pembelian kenderaan yang di jual secara LELONG

EXCEL GUIDE - Perkhidmatan bimbingan perniagaan - GUIDE pembelian kenderaan yang di jual secara LELONG. 
- EXCEL GUIDE, adalah satu entiti yang didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia yang fungsi utama atau aktiviinya adalah Perkhidmatan Bimbingan Perniagaan. Operasi utama Excel Guide adalah menyediakan perkhidmatan bimbingan perniagaan dan bagi tujuan memudahkan pembelian kenderaan yang di jual secara LELONG juga antara aktiviti perniagaan Excel Guide. Bagi tujuan perkhidmatan bimbingan pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG, Excel Guide membawa pembeli ketempat jualan kenderaan LELONG, memberikan GUIDE proses dan prosedur asas pembelian kenderaan LELONG. Dengan fees / bayaran perkhidmatan sebanyak RM 2K, pembeli dibawa sekali ke tempat jualan kenderaan LELONG dan di tempat jualan kenderaan LELONG pembeli diberikan GUIDE / bimbingan. Bayaran RM 2K hanya sekali dibuat bagi tujuan perkhidmatan bimbingan / panduan / GUIDE dan pembeli tidak lagi perlu buat bayaran perkhidmatan bimbingan bagi pembelian kali yang berikutnya dan pembeli masuk sendiri ke tempat jualan kenderaan LELONG.
EXCEL GUIDE memberikan perkhidmatan bimbingan pembelian kenderaan LELONG, yang tertakluk pada peraturan-peraturan yang ditetapkan dan tidak melakukan apa-apa yang diluar bidang serta yang menyalahi undang-undang. Antara perkhidmatan bimbingan / GUIDE yang diberikan adalah pembeli dibawa sekali ketempat jualan kenderaan LELONG, pembeli dimaklumkan proses dan prosedur asas jualan kenderaan LELONG, pembeli dimaklumkan tindakan-tindakan yang perlu dibuat bagi tujuan pembelian kenderaan LELONG dan perkhidmatan bimbingan ini dibuat semasa pembeli dibawa masuk ke tempat jualan kenderaan LELONG. Semua proses dan prosedur jualan LELONG adalah tertakluk pada pihak pengendali tempat jualan kenderaan LELONG. Apa-apa yang ditetapkan oleh pihak pengendali tempat jualan kenderaan LELONG antara syarat yang perlu dipatuhi oleh pembeli. Serta proses dan prosedur jualan kenderaan LELONG adalah wajib difahami oleh pembeli.
EXCEL GUIDE berperanan membantu / membimbing pembeli bagi tujuan membuat pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG. Perkhidmatan bimbingan pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG yang dilakukan ditempat jualan kenderaan LELONG, ini menyatakan bahawa perkhidmatan bimbingan diberikan pada pembeli kenderaan LELONG hanya di tempat jualan kenderaan LELONG. Apa-apa yang ditetapkan oleh pihak pengendali jualan kenderaan LELONG adalah perlu diikuti dan tidak ada apa-apa yang boleh dilakukan oleh EXCEL GUIDE melangkaui ketetapan berkenaan.
TIADA apa-apa jaminan, gerenti atau apa-apa janji yang boleh dibuat oleh EXCEL GUIDE pada pembeli bagi tujuan membuat pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG. Juga segala kenyataan yang dibuat pada blog ini tertakluk pada perubahan dari masa ke semasa, sebarang perubahan yang berlaku samada secara bertulis atau secara lisan adalah perlu diterima oleh pembeli sebagaimana ketetapan yang ditetapkan oleh pengendali tempat jualan kenderaan LELONG. Apa-apa perubahan yang berlaku adalah diluar bidang kuasa EXCEL GUIDE adalah diluar tanggungjawap EXCEL GUIDE.
EXCEL GUIDE adalah menyediakan perkhidmatan bimbingan pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG. Pembeli dibawa sekali ke tempat jualan kenderaan LELONG, diberikan bimbingan proses dan prosedur asas pembelian kenderaan LELONG di tempat jualan kenderaan LELONG. Pembeli masuk sendiri ketempat jualan kenderaan LELONG, buat pembelian kenderaan LELONG dan melalui proses bidaan / jualan LELONG. Pembeli dibawa sekali ketempat jualan kenderaan LELONG pada kali pertama dan pembeli bebas buat pembelian kali yang berikutnya serta masuk sendiri ke tempat jualan kenderaan LELONG.