a Kenderaan / kereta LELONG - CALL CENTRE 0132552000

Kenderaan / kereta LELONG - CALL CENTRE 013 255 2000, terus buat panggilan bagi mendapakan apa-apa penjelasan dan bagi tujuan buat pendaftaran/bayaran fees GUIDE / bimbingan / panduan pembelian kenderaan yang dijual secara LELONG, bayaran fees sebanyak RM2 ribu. Bayaran bagi mendapatkan perkhidmatan bimbingan / GUIDE, antara perkhidmatan yang diberikan adalah pembeli dibawa sekali ketempat jualan kenderaan LELONG, pembeli diberikan makluman proses dan prosedur asas pembelian kenderaan LELONG di tempat jualan kenderaan LELONG. Semasa kali pertama, pembeli diberikan perkhidmatan bimbingan/GUIDE pembelian kenderaan LELONG dan bagi tujuan pembelian yang berikutnya pembeli masuk sendiri, boleh masuk ketempat jualan kenderaan LELONG dan boleh buat pembelian kenderaan seberapa unit yang diperlukan TANPA perlu lagi buat pembayaran/fees guide. Ini bermaksud, pembeli perlu buat bayaran fees GUIDE hanya sekali saja. Bagi tujuan masuk dan buat pembelian yang berikutnya, pembeli masuk sendiri dan tidak lagi perlu buat apa-apa bayaran/fees GUIDE.
Segala pertanyaan boleh dibuat dengan terus hubungi/CALL 013 255 2000 dan jangan sama sekali hanya ber 'SMS', sms tidak banyak membantu anda memahami perkhidmatan bimbingan/GUIDE pembelian kenderaan LELONG dan mungkin 'sms' anda tidak akan dilayan.
Jika serius nak beli kenderaan / kereta LELONG, baca keterangan lanjut di blog LELONGLINE dan keseluruhan blog EXCEL GUIDE, hubungi / CALL 013 255 2000 bagi tujuan pendaftaran/buat bayaran fees GUIDE RM 2K.